سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
صدای پنج گنج جنوب، نجات هلیل، احیای جازموریان
صدای پنج گنج جنوب ( قلعه گنج، کهنوج، رودبار، منوجان، فاریاب) دغدغه‌ها، خواسته‌ها، مشکلات و مطالبات خود را برای ما بفرستید تا به گوش مسئولین برسانیم! مشخصه تلگرام جهت تماس: https://t.me/rashedjahangiri
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 112474
کل یادداشتها ها : 71
خبر مایه


بسمه تعالی
مهمترین بیانات حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای بامری امام جمعه بخش جازموریان در نماز جمعه 27 اردیبهشت 98

17 ماه مبارک رمضان؛سفر »معراج« رسول گرامى اسلام ص از مسجد اقصی به آسمانها است؛ سفرى براى درک رموز هستى و عظمت خلقت پروردگار.

گزینه قطعى ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌هاست، چراکه مذاکره با دولت کنونى آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگى نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‌تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد.

 فرمایش مقام معظم رهبری در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا و در بیان علل شکست این طرح:
1- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

2-اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

3-آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

وظایف دولت براى مقابله با آمریکا: 1- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى 2- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى 3- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور4- اصلاح ساختارى بودجه کشور5- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند6- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌7- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج 8- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور9- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار10- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا؛ 1- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى 2-پرهیز از اسراف‌3- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى 4- زیاده‌روى نکردن در خرید5- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

 وظایف قواى سه گانه جهت مقابله با طرح آمریکا: 1- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور2- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور.
 
15 ماه مبارک رمضان؛ ولادت باسعادت سبط اکبر امام حسن مجتبى علیه السلام
امام حسن مجتبى علیه السلام؛ اسوه کرامت، بردبارى و عبادت بود.
????پایگاه خبری مردمی #جازموریان
http://T.me//jazmooryan

 


+ وتا


+ سلام


+ سلام






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ