سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
صدای پنج گنج جنوب، نجات هلیل، احیای جازموریان
صدای پنج گنج جنوب ( قلعه گنج، کهنوج، رودبار، منوجان، فاریاب) دغدغه‌ها، خواسته‌ها، مشکلات و مطالبات خود را برای ما بفرستید تا به گوش مسئولین برسانیم! مشخصه تلگرام جهت تماس: https://t.me/rashedjahangiri
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 112791
کل یادداشتها ها : 71
خبر مایه


دادستان قلعه گنج خبر داد:69درصد پرونده های قلعه گنج با صلح وسازش به پایان رسیده اند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: 69درصد از پرونده های وارده و قابل سازش به شعب شوراهای حل اختلاف شهرستان قلعه گنج با صلح وسازش به سرانجام رسیده اند.

سجاد افشارمنش در دیدار با مهدی تقی زاده ،رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان اظهار داشت: تلاش برای ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش درشهرستان دراولویت کاردستگاه قضایی درسال جاری قرار دارد و در این رابطه از تمام ظرفیت ها به ویژه ظرفیت خود مردم ،روحانیت و سران طوایف استفاده خواهیم کرد

افشارمنش با اشاره به اینکه ار لحاظ شاخص های امنیتی در وضعیت مناسبی قرار داریم ،عنوان کرد:در کنار تلاش های شبانه روزی دستگاه های انتظامی،امنیتی و اطلاعاتی ،این مردم هستند که نقش اصلی را تامین امنیت ایفا می کنند.

وی در تشریح عملکرد یکساله شوراهای حل اختلاف قلعه گنج گفت:در این مدت شعب شوراهای حل اختلاف شهرستان قلعه گنج 981پرونده را مورد رسیدگی قرار داده اند
وی در ادامه تعداد شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج را 5مورد اعلام کرد و گفت:از این تعداد یک شعبه رایی ،2شعبه صلحی و 2شعبه روستایی می باشند.

افشار منش تعداد اعضای اصلی و علی البدل و دبیران شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج را 40نفر اعلام کرد و گفت:دو نفر از مقامات قضائی نیز در شعب شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج در حال خدمت می باشند.

وی در خصوص درصد پرونده های مصالحه شده حقوقی و کیفری نسبت به کل پرونده های مختومه و پرونده های قابل مصالحه گفت: درصد کل مصالحه نسبت به پرونده های قابل سازش 69درصد بوده است .


+ وتا


+ سلام


+ سلام






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ