سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
صدای پنج گنج جنوب، نجات هلیل، احیای جازموریان
صدای پنج گنج جنوب ( قلعه گنج، کهنوج، رودبار، منوجان، فاریاب) دغدغه‌ها، خواسته‌ها، مشکلات و مطالبات خود را برای ما بفرستید تا به گوش مسئولین برسانیم! مشخصه تلگرام جهت تماس: https://t.me/rashedjahangiri
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
کل بازدید : 112464
کل یادداشتها ها : 71
خبر مایه


تجمع اعتراضی تعدادی از کشاورزان قلعه گنجی مقابل دفتر امام جمعه

تعدادی از کشاورزان زحمت کش قلعه گنجی که اداره منابع طبیعی و ابیاری مانع کشاورزی آنها شده است جلو دفتر امام جمعه این شهرستان تجمع کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جازموریان ؛ این کشاورزان قلعه گنجی که جلو دفتر امام جمعه این شهرستان  تجمع اعتراض آمیز داشتند خواستار رسیدگی به بی عدالتی و ظلم ادارات منابع طبیعی و آبیاری این شهرستان بودند.
این کشاورزان بیان داشتند: زمین های که ما چندین نسل بر روی آن در حال کشت و زر بوده ایم و در آن نیز ساکن بودیم با تهدید شدن توسط اداره منابع طبیعی و آبیاری به زندانی کردن مالک زمین  مجبور به رها کردن کشاوزی و رها  کردن زندگی خود هستیم.
آنها بیان داشتند :  ما خواستار رسیدگی این موضوع  احقاق حقوقمان توسط  مسئولین شهرستان و همچنین  نماینده  پنج شهرستان جنوبی در مجلس هستیم و می خواهیم آقای دکتر حمزه  نسبت به اصلاح قانونی که باعث شده است  که زندگی ما کشاورزان پینه به دست به فنا برود  تمام توان خود را به کارببرند.
آنها ادامه دادند: ادارات فوق در هر موقع از شبانه روز بدون داشتن حکم قضایی وارد ملک ما می شوند و با  تهدید به زندانی کردنمان مانع از آبیاری کشاورزی مان می شوند.
این کشاورزان معترض گفتند :  آیا این بی عدالتی نیست ، زمینی که حاصل دست رنج یک عمر ما مردم بوده است به یک باره اداره منابع طبیعی با بی عدالتی تمام این زمین را جزو  اراضی ملی قلمداد کند و مانع ما برای کشاورزی بر روی این زمین شود و یا اداره آبیاری موتور پمپی که ما تمام زندگی خود را فروخته و آن را برقی کرده ایم  را پلمپ نماید.


?? لطفا نشر دهید ??


+ وتا


+ سلام


+ سلام






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ