سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
صدای پنج گنج جنوب، نجات هلیل، احیای جازموریان
صدای پنج گنج جنوب ( قلعه گنج، کهنوج، رودبار، منوجان، فاریاب) دغدغه‌ها، خواسته‌ها، مشکلات و مطالبات خود را برای ما بفرستید تا به گوش مسئولین برسانیم! مشخصه تلگرام جهت تماس: https://t.me/rashedjahangiri
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 112496
کل یادداشتها ها : 71
خبر مایه


انتقاد شدید امام جمعه قلعه گنج از کم کاری مسئولین؛

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جازموریان ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج در جمع خبرنگاران گفت : اداره منابع طبیعی ، اداره آبیاری ، اداره مسکن و شهرسازی و اداره آب و فاضلاب روستایی جز چهار اداره در شهرستان قلعه گنج هستند که علارغم تذکرات قبلی مبنی بر کم وکاری و ظلم به شهروندان در اعمال قانون به نوعی همیشه پوست کلفت بوده اند و به تذکرات بی توجه بوده و باعث نارضایتی شهروندان شهرنمونه اقتصاد مقاومتی شده اند.
حجت الاسلام و المسلمین نجنو تاکید داشت : ادارات منابع طبیعی ، آبیاری و مسکن و شهرسازی که حقیقتا هیچگاه هدفشان خدمت به مردم،بعنوان ولی نعمتان ما هستند نبوده و با تصرفت زمین های کشاورزی و خانه های که سالیان سال است بعضی از مردم بی بضاعت در آن مشغول کشاورزی و در حال زندگی هستند را بعنوان (ملک ملی) قلمداد کرده با تهدید آنها به زندان، برای رها کردن زندگیشان باعث ظلم به این مردم شده اند.
امام جمعه قلعه گنج ادامه داد :این ادارات باید حساب خود را با مردم مشخص کنند اگر که واقعا خادم مردم هستند و هدفشان خدمت به مردم است همچنان مشغول خدمت رسانی باشند ولی اگر هدفی غیر از این دارند بدانند که شهرستان قلعه گنج شهرستانی که نماد اقتصاد مقاومتی است و مقام معظم رهبری به این شهرستان نظر ویژه ای دارند جای کسانی که به مردم ظلم می کنند نیست.
وی گفت : مراجعات بسیاری مبنی بر ظلم این ادارات به بنده رسیده که بعنوان مثال می توان به یک مورد که یک پیرمرد پینه به دست قلعه گنجی ،که تنها دارای او فقط چند اصله درخت خرما بود و در یک زمین مشغول کشاورزی و امرار معاش بود اشاره کرد که ادارت فوق این پیرمرد را تهدید به زندان می کنند که این ملک را باید ترک کنی که جزء ارضی ملی می باشد.
امام جمعه قلعه گنج با انتقاد شدید از این ادارات گفت : این ادارات به ظاهر هدفشان اجرای قانون می باشد اما در واقع در حال ظلم به مردم قلعه گنج هستند و باید گفت که در کدام قانون آمده است که زمینی را که یک شخص سالیان سال است در آن حال زندگی و کشاورزی هست را این قانون صاحب می شود .
حجت الاسلام و المسلمین نجنو بیان داشت : نماینده شهرستان قلعه گنج و پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد و در جهت اصلاح این قانون به نفع مردم محروم این منطقه تمام توان خود را به کار ببرد و در این جهت باید حرکت کند.
خطیب جمعه قلعه گنج در ادامه نیز گفت : قانونی که هدفش گرفتن ملک یک شخص مستضعف که چندین نسل او پیش از این در آن زندگی کردندو در آن نیز ساکن می باشد را به زور و به اسم یک اداره بگیرد اشتباه ،ظلم و بی قانونی می باشد.وی همچنین با انتقاد از اداره آبیاری شهرستان گفت : اداره آبیاری نیز با بی تفاوتی نسبت به جان ومال مردم و به بهانه کمبود آب نیز در گوشه ای دیگر در حال ظلم به مردم می باشد آیا مدیریت آب به قیمت جان مردم باید اصلاح بشود.


منبع:قلعه نیوز مجله اینترنتی قلعه گنج و منوجان


+ وتا


+ سلام


+ سلام






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ